CamerOn hIGHlanD 2012

awal pertama mula kerja...
 Dalam orang dok sibuk anak2 start sekolah...kami sekeluarga sempat 'melancong' ke Cameron Highland hehehehehe....pakej 1hari tidak bermalam..memang agak memenatkan tapi menyeronokkan...seronok tengok keindahan alam ciptaan ALLAH...seronok tengok anak2 bergembira.....
beli jangan tak beli

cendawan..2thn lepas xdak lagi

cendawan..macam2 kaler...nak makan pun pikiaq 5kali

makan time...bawa bekal untuk sarapan ..tp mkn kul 12tghari..jimattt belanja

the best baby sitter...terima kasih  kak ngah, Teh n Chu sbb banyak bantu makcik jaga Ali Zikry..

layan diri sendiri

juara panjat kobis batu

the best of photographer...kamera dia 4kali harga kamera makcik

pose istimewa...afiq xmau balik klu tak amik gambar kat sini

keindahan alam ciptaan ALLAH

Pertandingan panjat bukit 

Juara panjat Bukit...

Cerita Semalam

Semalam saya diuji dengan rasa kecewa, sedih dan marah....saya cuba bersabar. Saya biarkan ...sabar je la..
Pagi tadi berkat kesabaran saya Allah Taala Turunkan Rahmatnya....Allah beri petunjuk kepada saya..Alhamdulillah...masalah saya selesai..terima kasih ALLAH...terimaa kasih juga kepada insan yang mengecewakan saya dan yang membuat saya berasa sedih dan marah...banyak pengajaran yang saya dapat.



Semalam juga, saya dijodohkan dengan dua insan 'supermom' ..insan2 senasib yang terdekat yang selama ini saya cari....mereka menaikkan kembali semangat saya yang dah hampir berputus asa...saya sedang kecewa sebab tak dapat memberi yang terbaik untuk anak saya....salah saya, saya lalai, saya cuai, saya mudah berpuas hati dengan perkembangannya walhal..perjalanan masih jauh...kehadiran mereka berdua memberi inspirasi untuk saya ....moga Allah Taala memberi rezeki dan rahmatnya untuk kami terus berusaha merawat Muhammad Ali Zikry.